torek, 13. december 2016

Draga Nona

To je namenjeno moji nedavno pokojni babici, "Noni".

Hvala, ker si bila del nas, del mene. Naučila si me in mi dala marsikaj, zato sem ti zelo hvaležna. Veliko spominom me veže nate in te bom hranila globoko v srcu vse življenje.

Bila si trdna korenina v našem življenju, marsikaj preživela vendar tega nikoli pokazala. Večen optimist. Tvoj smeh je še ta trenutek ujet v mojem spominu. Bila si odlična kuharica, zelo bistra, rada si reševala križanke in Nonu brala jutranji časopis. Vedno si v predalih skrivala kakšen "sladkorček" katerega sem rade volje tudi vzela. Zelo veliko si mi, nam dala, čeprav od tebe nismo zahtevali ničesar. Čista dobrota. Znala si z besedami, včasih si spustila tudi kakšno pikro besedo, a te zaradi tega nismo obsojali. Bila si to kar si.

HVALA DA SI BILA DEL NAS IN ŠE VEDNO SI!

Blagoslov in v upanju, da ti, Draga duša, naslednje življenje prinaša manj težkih poti in veliko več srečno izpolnjenih trenutkov in seveda izkušenj.

Hvala za vse izkušnje, ki si NAM jih s svojo prisotnostjo zapustila.

IVANA ROSSI radi te imamo!

Nina Rozina z družino

Ni komentarjev:

Objavite komentar