petek, 31. december 2021

Leto 2022, nov začetek

 "Kamorkoli grem in kjerkoli sem, izkušam ljubezen in sem ljubezen."

To je moje vodilo za leto 2022. 

Verjamem, da bo leto 2022 zanimivo. Bo težko leto, polno preizkušenj. Moč bomo našli v nas samih. Notranja moč, da se bomo postavili za sebe, za svoja prepričanja, da bomo resnično sledili sebi. Upamo na najboljše, smo optimisti in nismo črnogledi. Naj nas prepričanja drugih in mnenja ne obrnejo stran od lastne resnice. V tisto kar verujete, to ste. Naj nas vodi srce in ne razum. Bodimo strpni in potrpežljivi do sebe in do drugih. Jaz sem, ki sem.

Predvsem se imejmo radi in zaupajmo vase, v svojo pot. Pot, ki nas bo vodila na cilj. Cilj, ki smo si ga izbrali, zaželeli. Ko se nekaj začne, se tudi nekaj konča. Z razlogom. 

Bodimo ljubezen.

Hvala, hvala, hvala.

Vse dobro v letu 2022.

Nina

Ni komentarjev:

Objavite komentar