torek, 19. april 2011

Zaupajte vase!

Včasih malo izgubimo tla pod nogami. Izgubimo sebe, svoje bistvo, kdo smo. Pridejo pa trenutki, ko se tega le zavemo in se postavimo nazaj na trdna tla, na noge. Poiščemo sebe in najdemo svoje zaupanje. Zaupanje vase. V to, da smo sposobni marsikaj lepega na tem planetu. Vse nam je dano, samo najti in zagrabiti rabimo to. Ko pride nezaupanje, nevera, potem marsikaj prikličemo v svoje življenje, v svoj odnos do bližnjih. Predvsem je to ljubosumje. Tudi sama sem doživela to, vendar spoznavam, da SEM najboljša in si zaslužim le najboljše, kot si VSI VI! To imejte vedno v srcu. Nosite to misel vedno s seboj, kamorkoli greste. Začutite to. Vaša veličina se skriva v vas samih. BOG, Univerzum nas nikoli ne pusti na cedilu. Zato naj vas vodi srce. Um je vedno tisti, ki nas zavaja in nas hoče umakniti stran od ljubezni do Boga. Ste kdaj pomislil, o tem, če ste doživeli kakšne težke trenutke ali se soočali s težko situacijo in se je z molitvijo razrešila? Potem veste sami pri sebi, da je to to. Ne izgubite tega. Bodite optimistični, odganjajte stran vse tiste misli in občutke, ki niso v vaše najvišje dobro, ne bojte se, strah je samo lupina, luknja, nič. S svetlobo vedno najdemo sebe. Svetloba je in bo. Zato ohranjajte vero vase, sprejmite se takšni kakršni ste, poskušajte sprejemati tudi ljudi okoli sebe takšne kot so. Vsak od nas ima na tem planetu nek višji namen. In vedite, da nismo zastonj tukaj. Zavestno spreminjajte svoje življenje, če čutite, da želite da je drugače. Ni lahko, ni pa tudi tako težko, da ne bi poskusili. Zamislite si, da v svojem umu nosite čudovito Božansko energijo, ki vas vsak trenutek napaja s čudovitimi idejami, mislimi in s tem privablja v življenje same čudovite stvari. Imamo OBILJE, samo prepoznati ga moramo! Jaz sama sem bila blagoslovljena v tem zadnjem letu tako močno in včasih to malo pozabim. Zato najprej HVALA Bogu, da si z mano vsak trenutek, hvala vsem bližnjim, staršem, partnerju, da mi dajte smisel v tem življenju, da lahko napredujem v vseh pogledih, hvala prijateljem, da učite, da spoznavam svoje napake in jih dvigujem v višave ter jih sprejmem in spreminjam, hvala tudi vsem mojim duhovnim učiteljem, ki me duhovno povzdigujete na višje ravni in mi dajete vedeti, da nisem sama in da lahko na življenje gledam tudi iz drugega vidika, predvsem optimisitčnega. Hvala, hvala, hvala! Zaupajte in bodite hvaležni!

Ni komentarjev:

Objavite komentar