petek, 6. maj 2011

Spremembe

Spremembe so vedno dobrodošle. Zakaj? Ker nas vedno popeljejo v nekaj boljšega, čeprav na začetku ne izgleda ravno tako. Zato bodite optimistični, poglejte na spremembe iz vedre, lepše strani. Trenutno se nahajamo v obdobju, ko se nam zdi včasih, da se malo izgubljamo, vendar ne skrbite. Postavite se nazaj v vašo energijo in si recite, da je vse dobro. Da se počutite dobro. Ohranjajte tisto iskro svoje duše, ki jo vsi tako nežno čuvamo v sebi. Meni osebno se v zadnjem mesecu dogajajo velike spremembe. Na trenutke se mi je dozdevalo, da se nekako vračam nazaj v prejšnja čustvena stanja in izgubljam malo tla pod nogami, da se v mojem umu porajajo misli, ki niso moje, ki so celo na trenutke grozne. Kaj bi to lahko bilo? Včasih je bila tudi panika, vendar vedno najdem nek svoj mir, ki mi pomaga ohranjati ravnovesje, tako v umu kot v telesu. Včeraj pa sem dobila svoj odgovor. Smo v obdobju TRANSFORMACIJ. Mi se zavestno spreminjamo, pa čeprav se mogoče nekateri niti tega še čisto ne zavedamo. Kakor veste sami, ponavadi je treba nekaj porušiti, da zgradimo nekaj novega, oziroma nek slabi vzorec enostavno mora oditi, da lahko nastopi nov. Zato je bil moj odgovor na vprašanje, ki se mi je porajalo zelo pozitivno sprejet. Lahko bi rekla, da sem vesela, da se mi dogajajo te stvari, ker vem, da bo potem končni rezultat čudovit in prežet z velikim blagoslovom. Če tudi sami čutite, da se vam to trenutno dogaja v življenju, potem skušajte ohranjati mirno kri. Dihajte, pojdite na mirne sprehode, berite, spočijte se in se enostavno prepustite tem spremembam. Vedno bolj nam bodo v pomoč naši vodniki, naši varuhi, višje vodstvo. Vedno jih lahko pokličete, vedno bodo ob vas v najtežjih trenutkih. Ne pustite svojemu egu, da vas vodi skozi življenje. On se bo moral prilagoditi, zaupajte vase in v vašo zmožnost, da se lahko spremenite in da lahko lahkotno sprejemate te transformacije. Nikoli ni nič izgubljeno. Vemo, da Bog vedno vse najde, pa četudi se zdi, da to ne bo mogoče. Bodite sami sebi Luč v življenju in ne odrekajte se malim radostim. Sanjajte, vedite da je to zelo vredno. To vem sama. Sanje si boste pričarali v svojo realnost. V sebi iščite tisti notranji mir, ki vam da vedeti, da je vse dobro, ker JE VSE DOBRO. Ne omejujte se, vedite da nam je vse dano. Vsak sleherni trenutek. Ostanite zvesti sami sebi in se imejte radi. Ljubite vse kar imate zdaj in koga imate zdaj. Poljub vsem mojim bližnjim in Bogu. Blagoslov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar