torek, 24. maj 2011

44

Ker je to moja 44. objava sem se odločila, da bo tematika ena mojih najljubših. O ljubezni. O Božji ljubezni, o ljubezni do naših bližnjih, ki jo prejemamo vsak sleherni dan. To so tisti trenutki, ko se zaveš, da nosiš v sebi nekaj najbolj čudovitega na svetu, trenutki ko svoji sorodni duši pogledaš globoko v oči in veš, trenutki, ko najdeš v sebi moč in vero, da se pomikaš naprej. Vse to je del življenja in je božansko. So pa trenutki, ko ni vse rožnato, je lahko tudi težko. Takrat še najbolj potrebujemo Božjo podporo, predvsem ljubezen, sočutje. Vsak od nas je Božji otrok, pa če se tega zveda ali pa ne. Vedite, da ste. Vsak trenutek prejemate Ljubezen, ljubezen, ki vam jo z radostjo prinaša Univerzum, Bog. Danes še posebej zaupajte vase, zaupajte v to, da ste vredni te ljubezni. Pokličite k sebi svojega angela varuha naj vas varuje in objame, ko vam bo težko. Tu so da vam pomagajo. 
Naj se malo vrnem k pomenu števila 44. Kaj meni pomeni in kaj morda vam. Po pričanju nekaterih knjig in lastnega izkustva, ko sem večkrat zasledila število 44. To število pomeni nihanje Zlate Atlantide. Obdobja, ko so prebivalci Zlate Atlantide sodelovali skupaj v medsebojni harmoniji, spoštovali in izkazovali čast vsem oblikam življenja. (Iz knjige Diane Cooper: Prelomno leto 2012, Ljubljana 2010). Meni osebno to število pomeni še marsikaj. Če ga zasledim kjerkoli zunaj ali v kakšni knjigi, vem da je to znak, da mi angeli iz Univerzuma pošiljajo pozdrave in me podpirajo. Tako takoj začutim, da nisem sama. Vsa ta nevidna a v vero odeta doživetja, vedenja o nečem večjem so nam tu v pomoč in v vedenje, da smo vsi nekako med seboj povezani. Če ne v življenju, pa v svojem bistvu, v svoji duši. Vsi smo prišli na ta planet, da se nekaj naučimo, da širimo ljubezen. Smo energija ljubezni, ki jo nosimo vsak trenutek v sebi. Naj bo danes dan, ko vas vodi ljubezen, ljubezen do sebe, do drugih. Zaupajte, verujte, mislite o višjem dobrem. S tem tudi razširjate pozitivne vibracije, ki pomagajo ne samo Zemlji, tudi vračajo ljubezen našemu vodstvu. Začutite to v sebi. Bodite to kar ste! Hvala, hvala, hvala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar