torek, 8. marec 2011

Lepo je biti JAZ!

Moja 33. objava! Super! Pohvalno, rabim reči sama sebi. Cenim to kar dobim in kar dam. Sprejemam vse do kar sem sedaj doživela, skozi lastne občutke in dejanja. Veliko se mi je zgodilo v tem času in sem ponosna na to, da se mi še dogaja. Ste kdaj imeli občutek, da ste nezadovoljni s seboj ali da enostavno dvomite v sebe? Ja, tudi to se dogaja, vendar zato smo tu, da nekaj naredimo v tej smeri. Ne pustite se zmesti tem dvomom, naj vas vaš um in ego ne kontrolirata in določata kakšne miselne vzorce boste nosili v vašem umu. Zaznajte te občutke, misli in jih sprostite. Vi ste tisti, ki imate krmilo v rokah. Močno ga zagrabite. Če vam ne uspe prvič, ne skrbite, vam bo pa drugič. Vedite, da bo. Potrebno je sprejeti kdo smo. Smo celostne osebe, ki imajo vsaka svoj karakter. Eni to sprejmejo, drugi pa se še borimo in spoznavamo kdo sploh smo in kaj nam sploh v danem trenutku ustreza. Sprejmite čimveč dobrih lastnosti in si jih pridno nabirajte v vašo zlato posodo. Ta posoda je vaše srce. Vaša duša. Že sama po sebi je čudovita, saj je energija, ki nas spremlja vsako sekundo v našem življenju. Enostavno zaupajte. Včasih se tudi sama še lovim s svojimi čustvi, a vem da me nekam peljejo. Ne vem kam, vendar vem samo to, kje sem trenutno z njimi. To je najbolj pomembno. Vemo, da življenje ni rožnato. So trenutki v življenju, ki nam dajo vedeti, da je pa včasih tudi kaj grdo v našem življenju. Vemo pa, da če to sprejmemo in si rečemo: "No čeprav je grdo, sem se pa vsaj nekaj naučil/a! Bravo JAZ!" In enostavno greste naprej. Ne nosite preteklosti s seboj v sedanjost, pustite jo tam kjer je. Jaz pravim, da je vsaka stvar za nekaj dobra. Pa mi vi povejte, če se motim. Mislim da se ne. Vsi vemo in bomo še naprej vedeli. Bolj boste sprejemali vaša trenutna dejanja in se prepustili višjemu vodstvu, lažje bo. Bodimo v trenutku in sprejmimo te občutke in lastna spoznanja o sebi. Ljubimo se in cenimo. Včasih ni lahko, vendar verjemite, da se vse da.

Ni komentarjev:

Objavite komentar