sreda, 2. marec 2011

Naše srčne želje po spremembi

Naša največja moč je, da lahko nekaj spremenimo. Spremenimo lahko vse, za kar se odločimo. Spremenimo lahko svoj odnos do družine, partnerja, prijateljev, do življenja na sploh. Vsaka slaba izkušnja, izkušnja preteklosti naj bo za nas blagoslov. Bodite danes pripravljeni na njih. Se zavedate, da je zelo malo potrebno, da uspemo kar trenutno delamo, usmerimo pozornost na našo notranjo moč in ohranjajmo pozitivne misli. Če si boste vizualizirali srčno željo, ki jo gojite znotraj vas zelo dolgo, ali je to želja po spremembi službe, partnerja, načina življenja in jo držali v umu, ter jo poslali v Univerzum z upanjem in vero, da se vam udejanji, jo boste enkart držali v rokah in živeli v njej, zato storite to sedaj. Naj vam ne bo žal za vse kar ste dali skozi. To je bilo potrebno za vaš nadaljni razvoj, za vašo rast. Tok življenja teče sedaj, v tem trenutku, zagrabite ga. Vaše želje vas bodo pripeljale na pravo pot. Ne bodite lastna žrtev. Odpustite in pozabite. Moja izkušnja po želji za spremembo se je zgodila že nekaj časa nazaj. Vsak dan me nekaj preseneti, v dobrem in slabem, vem pa da se sem močno blagoslovljena z vsem kar mi pride na pot. Obkrožajo me ljudje, ki verjamemo vame, ki so ob meni v dobrem in slabem, so iskre v mojem življenju. Včasih potrebujemo potrditve, če nismo čisto prepričani vase. Bodimo tudi mi spodbuda drugim, da jim pomagamo. Odkrivam tudi sama, da je včasih potrebno narediti nekaj, kar drugače ne bi ali pa narediti to, na kar v preteklosti niti ne bi pomislili zelo dobro in spodbudno, če le to naredimo v drugačni luči. Vedno nekaj počnemo z namenom. Namen je včasih samo ta, da smo z novimi ljudmi, novo energijo in ne vemo kaj nas čaka. Mogoče je to odgovor za nova poznanstva, odkrivanje samega sebe, kako se bomo obnašali ali reagirali na nove ljudi ipd. Namen je tudi, ta da v nekem opravilu ali delu najdemo tisto luč, pa čeprav izgleda dolgočasno na trenutek, je tam, da nas opomni, da je to tok, sodelovanje med ljudmi, namen da nekaj damo in s tem tudi nekaj prejmemo. Če veste o čem govorim, potem ste zelo na pravi poti in se zato tudi spreminjate. Včasih nas pri novih odločitvah preseneti naš ego. Imamo ga in tako bo do konca našega življenja. Koliko ga poslušamo, pa je odvisno od nas samih. Dajte si čas. Ne bo se zgodilo v enem dnevu, da se bo on prilagodil vaši duši, samo prepoznajte ga in ga spusitite iz sebe. Vsak korak bo lažji, manj bo prisoten, bo bolj prilagodljiv. Ne dajajte mu pozornosti. Ohranjajte vero vase in bodite pogumni za nove korake. Blagoslavljajte jih z ljubeznijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar