torek, 29. marec 2011

Verujem v višje dobro in v moje vodstvo

Ste kdaj v dvomih, v dvomih glede vašega življenja, vašega poslanstva v tem življenju, vaše ljubezni, ljubezni do partnerja, Univerzalne ljubezni, ljubezni Boga? NE bodite. Recite sebi, NE in da verujem. Vera v vaše sposobnosti, v zaupanje Univerzuma, da vam prinese vse ob svojem času, za vaše višje dobro, je prava. To je resnica. Ne bodite nepotrpežljivi. Vse vam bo dano pravi trenutek. Zavedajte se, da si zaslužite le najboljše, nič manj ali več. Ko na trenutke izgubite vero, ne obupajte, nadaljujte v božji smeri, ozavestite to, da se ste popolnost v vsej luči. Bodite kralji in kraljice v svojem življenju, odločajte se v svoje najvišje dobre, ne odrekajte se dobri volji, nasmejte se slabim trenutkom, situacijam in enostavno pustite slabo za sabo, preteklosti ni. Moč je sedaj. V tem momentu nekaj spremenite. Sama čedalje bolj zaupam v moje vodstvo. Vem, da me vodi v pravo smer, čeprav na trenutke dvomim v to. Vendar ne dopuščam svojemu umu, da vodi mojo pot. V srcu vem, da me nekaj vleče in mi kaže napotke. Zavedati se pa je potrebno, da je za vse potreben ČAS. Brez tega ne moremo. Vse ne moremo dobiti v tem momentu. V tem momentu lahko dobimo samo idejo, vizijo katero začnemo uresničevati korak za korakom. Uživjate v danosti svobode in da ste sposobni lahko marsikaj. Svobodno lahko izbiramo kaj v tem življenju počnemo, kaj nas srčno privlači, kaj si res srčno želimo. ne pustite se zmesti svojemu umu. Zaupajte v višje vodstvo, v sebe. Ozavestite se. Dajte priložnost radosti. Molite. Meni osebno pomagajo mnoge duhovne knjige, enostavno me pritegnejo, me naučijo. Veliko me naučijo tudi moji bližnji, brez njih ne bi mogla postati celostna oseba kot sem trenutno. Čimveč optimizma moramo ohranjati v sebi, da se bomo tudi zaradi tega dobro počutili. Ljubite sebe in ne pustite drugim, da vas usmerjajo, bodite zvesti sebi in zvest vam bo tudi Univerzum. Bodite. Hvala, hvala, hvala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar