ponedeljek, 28. februar 2011

Čudovite izkušnje hvaležnosti

Če smo pripravljeni sprejeti vse napake, svoje in soljudi, potem smo zreli za soočanje z njimi v prihodnosti. Preteklost je preteklost, nekaj smo se od nje naučili. Bodimo ponosni na to. Vsaka izkušnja te malo okrepi. Če pa smo še čustveno vpleteni v pretkeli dogodek, potem ne moremo naprej. Zaznajte ga, ko se pojavi v vašem srcu, občutite ga. Če sto to občutki prevar, izdanosti, dvoma in podobno, potem jih ozavestite in jih preprosto spustite. Vsi ti občutki vodijo nekam, zato naj ne bodo v našem srcu. Zdaj je trenutek učenja in zorenja. Odpustite drugim in predvsem pa sebi. Naj bo to vaš prvi korak v tem trenutku in za prihodnost. Poglejte in glejte na te izkušnje skozi angelske oči. Pošljite preprost nasmeh osebi, ki vas je v preteklosti prizadela ali se preprosto nise ujeli z njo ali pa ste prizadeli celo vi njo, to je bila izkušnja za obe. Verjemite, da gre vsaka misel in z njo dejanje v višje znanje, ki je nad nami. To nas bo povedlo v dobro in svetlo prihodnost. Ne pustite si biti žrtev lastnih negativnih misli. Glejte na njih kot blagoslove, ki jih prjemate in da v vsakem slehernem trenutku lahko ta tok negativnosti spremenite v pozitivno sliko. Držite jo v svojem umu toliko časa, dokler se njena slika ne spremeni popolnoma v njen čisti nasprotni pol. Ne kličite misli o prevarah, prizadetosti ali karkoli negativnega, do česar sploh ni prišlo, ali pa tudi sploh ne bo. Raje dajte tem mislim lastnosti ljubezni. Zamislite si najlepšo misel o  vašem odnosu s starši, brati, sestrami in sorodniki, o vaju s partnerjem, o prijateljih in tudi znancih. Tuj e bistvo. Ne kličite tega v svoje življenje. Optimizem, drage duše. Ta trenutek me je na to spomnil tudi en mali škratek, ki nosi rdečo dimantno kroglo v rokah in ščiti prostor pred negativno energijo. Ta mali Pixie ali mogoče če imate doma karkoli podobnega, angelčkee kamne ali prižgano svečko s tem namenom, je res samo ena majhna malenkost, pa tako velika, nas lahko spomne na vsakem koraku celega dne, kakšna je današnja "rozina" dneva. In kakšna je? Opredelite jo sami. Moja izbira za rozino, je navedena zgoraj. Zato posvečam tudi te besede ljudem, dušam v mojem življenju:
Hvala mojema staršema, mami in očetu, da sem si vaju lahko izbrala za zelo dobra dušna učitelja in da me vsak dan opominjata česa se še rabim naučiti v tem življenju. Blagoslov obema, s vetlobo miru in ljubezni.
Hvala mojemu fantu, ki mi vsak dan prinese nekaj novega v moje življenje. Vedi, da si bistra lučka v mojem življenju, me učiš, veliko daš zato ti iz srca pošiljam in s tem nama blagoslov, velik val ljubezni z molitvijo o najinem napredku, polnim smeha in nagajivosti.
Hvala vsem sorodinikom, rada vas imam, ste to kar ste in bodite to še naprej, ste iskrice v mojem življenju.
Hvala vsem mojim prijateljem, prijateljem, ki so bili le kratek čas v mojem življenjem, tistim, ki so še sedaj, hvala za vse. Drug drugemu smo dobri učitelji in učenci. Čeprav se z nekaterimi ne vidimo tako pogosto, vedite, da ste v mojih mislih, zato vam vsem pošiljam žarek svetlobe miru in sožitja med nami.
Hvala vsem znancem, ki so mi popestrili trenutek v dnevu, naj bo v dobrem ali slabem, dali ste mi izkušnjo, pa če le samo za trenutek, Blagoslov. 
In predvsem hvala mojemu višjemu vodstvu, kdorkoli že si. Ve katero je, me spremljaš tudi ta trenutek in vsak v vsakem dnevu in me učiš skozi vsakodnevne izzive, ter mi daš vedeti, da lahko nekaj spremenim, pri sebi in drugih. Hvala, hvala, hvala! Iz negative spremenimo vse v pozitivo. Naj bodo naša dejanja luč sedanjosti in vpogled v svetlo prihodnost in velik napredek iz preteklost. To je brezčasje.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar